.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Ge mig den bästa sommaren hittills.

Jag fick sommarlov den 10:e, yes! så jäkla skönt. samma dag åkte jag och elinpelin in till stan/mariatorget
och besökte en bokhandel där david.e och kristian.a befann sig. det blev en helt underbar början på sommaren
kan jag lova! tack för det :*
nu gäller det bara att fortsätta hålla kvar den goda/positiva energin hela sommaren så att man kan komma tillbaka
till skolan igen med enormt positiv energi. för det är de jag vill. det är bara två år kvar sen!!!


Sommarklädd!


den 15:e juni, alltså på söndag drar jag ner till skåne för att sommarjobba med morbror på ica maxi :> men jag
menar, det är ändå rätt ok? bra lön :d - glad ejm! plus att jag kan passa på att träffa mina gamla väns där nere, yey!
och all släkt OFC, det får man ju inte glömma. det ska bli skojs!
stannar där nere i nån månad typ, men vi hörs ju på msn och ses på festivalerna och konserterna i sommar, rajt!?!? :D


Såhär ser min planering ut hittills :> jag tycker att den ser bra ut!
  • Håkan Hellström 13 juni
  • Arvikafestivalen 3-5 juli
  • Håkan + Kent 23 juli
  • Way out west 7-10 augusti

Nu ska jag få med mig någon på en kvällspromenad, det är ljust ute och fåglarna kvittrar fortfarande. Mysmys.


Peace out!

Kommentarer
Postat av: emma

åh jag vill också. vart är håkan den 13onde?

2009-02-05 @ 22:23:30
URL: http://emaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback