.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

See I'm stuck in a city, but I belong in a field

Okey, jag har inte tid att sitta här nej, endast under nattetid. har mycket
att berätta, men orkar inte göra det nu. eller jo, kan berätta lite som hänt
under min skånevistelse än sålänge!
har gjort allt som stod här under på min planering. idag (måndag) har jag
besökt skolan nicolai, den verkar megamys och jag SKA gå där. vill vill vill.
babygirl emma var med mig, schysst att du ville hänga med va! jag bjöd
faktiskt på glass. vi har ju underbart väder, 20+, innan var det 22+ så. kan
ju inte klaga! efter vi hade varit i skolan drog vi hem till emma och spela
tv-spel, gh och gooolf! emma utklassade mig, duktig tjej. efter det så laga
jag mat till hon och hennes mami. duktig tjej jag med! sen har det väl inte
hänt mycket mer. jo, ringt mami och pratade med henne, om viktiga saker..
ja, justja, vi ska till lund på torsdag och fira valborg med hennes pöjk och
vänner. mysigt, tycker om att leka med min bv! sen när jag flyttar till höst-
terminen så blir det mycket sovaöver' okej! jag längtar till det, vill att det
ska bli lite som det var på vårt gamla ställe, där vi bodde. mjapp. namnet
får inte stå med i min blogg. haha! har både bra och dåliga minnen där-
ifrån. men iallafall....
imorgon ska jag plugga ute i solen, hoppas att det blir varmt! för nu ikväll
så har det regnat och åskat. hur obehagligt som helst. buehue! kan ialla-
fall hoppas, för jag ska plugga massor, om det inte blir fint väder, så sitter
jag väl inne med mys-te och härlig musik och låtsas att allt är bra! kanske
blir att jag hälsar på mina kusiner imorgon också. vill så gärna hälsa på
herr E! eheh, får se hur det blir med den saken!
nu ska jag sova antagligen, klockan är ju (01.34). men är inte trött?! jo lite.
en sak till! bilder från allt här som har hänt kommer nog när jag kommit
hem igen. för jag glömde sladden till kameran hemma, bu!

det går bra att smsa alltså, om någon vill ses eller så :* nu när jag är nere.
har ändå inte så mycket vettigt för mig, hehe!

natti, natt <3 /emelie


Kommentarer
Postat av: Malin

svar; ÅH, fint att du hejjar på mig. fin fint <3

och dem femte blir SKITBRA det! haha, jag ska FÖRSÖKA iallafall :$



aw, du borde vara i skåne oftare söto : så att du får må bra 24/7

och min dag har varit helt ok än så länge :) din då skrutt? :

2009-04-29 @ 16:42:54
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback