.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

14/7, en dag senare


Igår var en helt underbar dag. ta mig tillbaka!? jag träffade ernie vid knutan. efter det gick vi och handlade 8,5or skogsbär, efter det satte vi oss i helsingborgs stadspark under två träd och myspratade. rätt som det var så ringde mormor mig och frågade om vi ville följa med över till danmark med båten, det ville vi. så vi drog med aurorabåten runt 6-tiden och steg på. det roliga var att vi hann bara med desserten eftersom det var andra gången min släkt åkte över. men! när vi åkte tillbaka så steg de andra i familjen av... jag och ernie åkte en runda till med båten. vi satt och kollade ut över helsingborg/sverige. fint är det. danmark var inget o se, där regnade det bara. i vilket fall som helst, någon gång måste man ju komma fram till poängen och den kommer nu: jag fick min efterlängtade puss av herr e. hoho. jag blir lika glad varendra gång jag ser honom och överhuvudtaget är i närheten av honom. så en puss satt fint. när vi sedan var tillbaka i helsingborg så gick vi till söder och köpte thaimat, i box. haha. satte oss i stadsparken och småpratade. sen tickade klockan iväg, 21.23 något. ville inte hem. så mycket kan jag säga. någonstans där inne så känner jag att herr e inte heller ville det.. men det är en annan femma.
tack för trevlig dag iallafall finis!

när jag kom hem, eller hem och hem, men hem, till ragnvalla/emma! bästavän. så fick hon en present av mig, hon var jättesöt som satt o väntade på mig när jag kom hem med bussen. så hon fick ett ciggpaket! yeahs, jag slår vad om att jag gjorde hennes dag. men i vilket fall som helst så är hon bäst.

15/7, idag!

Idag blir det åka hem till mormor och morfar en runda för att fira morbror som fyllde fyrtio igår. stackarn, han hade ju värsta ångesten för det. men man är ju så gammal som man känner sig, inte sant!? det blir nog trevligt.
efter visiten där ska jag tillbaka till staden hbg för att besöka jones, min käre vän. lovade det idag. men det får bli efter det jobbiga jobbet, vilket innebär att han kommer vara nannig. men det blir nog roligt.
snart ska jag bege mig ifrån helsingborgsbruden, hon ska iväg o se HP på bio och det ska inte jag. är man student så är man fattig student. haha. inte sant!? jo. men jag kommer nog hit imorgon igen kanske.

16/7, ja - vi tar väl en dag till när vi ändå är igång.

Jag hoppas på fint väder och vill till stranden och steka mig till rödrödröd kräfta. någon som är på? om det inte blir fint väder så tycker jag att något annat spännande får hända. ring då vetjag!

Peace out  :*


Kommentarer
Postat av: emma

Jag kan inte ses idag?! är ute i skogen och moster fyller år idag så jag ska ingenstans förutom kanske in till Örkelljunga en sväng :)

NEJ avsluta inte din bloglovin, vi fixar det på inställningarna bara, LOVE U and MISS U <3

2009-07-16 @ 13:05:00
URL: http://iamdreaming.blogg.se/
Postat av: Malin

svar; men åh, sötfia hörru! HUR VAR HULTSFRED?

och skåne behöver jag väl inte ens fråga om? Jag gissar att det är toppen & jag LÄSER att det är toppen :* Ge mr. E en puss från mig okej? (så har du en anledning till att helt random pussa på honom, hihi)



och med mig är det väl helt okidoki just nu. har vart en relativt tråkig dag & det får mitt humör att dimpa litegranna men NEMAS PROBLEMAS! idag är en annan dag & då ska det bli en GLADARE dag!

kramkalas påre <3

2009-07-16 @ 19:10:13
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: emma

mmmhm vi måste ses IDAG, och sen när du flyttar ner kan vi ses så ooofta vi bara vill, kommer bli skitbra, mmmhm. love u <3 beeestavennnn

2009-07-18 @ 17:49:21
URL: http://iamdreaming.blogg.se/
Postat av: ernie

thaimat i box är ganska najs å gott vi ska lätt göra om det och cider haha

2009-07-22 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback