.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Vi satt på gräset, som växte i takt med himlen


J
ag satt precis och övervägde om jag skulle uppdatera här imorgon 
istället. men jag kan ju inte säga så varje dag. jag är bara så himla
trött och ångestfylld hela tiden. har slutat röka nu, tredje rökfria dagen
idag! imorgon är det dag fyra. galet! men feströk är ett måste.
livet börjar nog snart.

Jag fyller arton år om sex dagar. känns underligt. det är nu man ska
börja visa sig vuxen tydligen, men hur ska det gå? visst, ansvar och
krav har väl alla i sitt liv, men att vara tvungen att sköta om sin egen
ekonomi känns tufft. jag flyttar till skåne i augusti helt o hållet, det
kommer bli en enorm omställning. saknar min bv och släkten. det
är de jag vill komma närmre! livet förändras var jag än går...

Om åtta dagar drar jag och en vän till Hultsfredsfestivalen. fullt ös,
medvetslös. måste ju erkänna att jag längtar efter ruset.. ska vara
funktionär måste jag också tillägga. tre pass. resten ledig, fest i
en vecka. härligt! längtar inte till sommarjobbet, så mycket kan jag
ju säga. och körkortet går rätt bra, ska köra igen den första juli. och
förhoppningsvis är jag klar med körkortet i början av augusti. jupp.

Skånebilder kommer äntligen:

   
  
   
   
  

Vem ska mer dra till hultan förresten?

Peace


Kommentarer
Postat av: MammaMia!

Hej Emelie!

Tack så jätte mycket, ja man hinner knappt svara på alla kommentarerna så många! =)

Men riktigt kul o höra alla positiva & negativa kommentarer hehe.



Ha en bra kväll



Kramar

2009-06-28 @ 23:00:02
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: Malin

Ang, Ed Hardy Bikini. vad kan du tänka dig ge för den? vi kanske kan mötas halvvägs =).

2009-06-30 @ 16:20:00
URL: http://malinschwartz.blogg.se/
Postat av: Malin

svar: åh, hej finaste ejm! peace & love var UNDERBART :D jag längtar tills nästa gång, för en nästa gång ska det defenitivt bli. och jag slår vad om att du kommer ha det MINST lika kul på hultan, om inte roligare! wiho, sommar är fint & allting är bara FINT. eller, hur står det till med dig? :* <3

2009-06-30 @ 19:21:44
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Sanna

sv: Hej. Jag köpte den på stadium för längesen nu, men dom har säkert några liknande :)

2009-06-30 @ 22:35:26
URL: http://snakeshout.blogg.se/sale
Postat av: MammaMia!

hehe ja det är alltid skoj:),allt bra med dig annars? Vad hittar du på i sommar?



kramar

2009-07-01 @ 20:41:20
URL: http://ungmammamia.blogg.se/
Postat av: MammaMia!

Hej Emelie!

Grattis i förskott..=)

Jagf har också många bollar i luften. Körkort, barn & samtidigt slappna av och ta det lungt. Vilket jag igentligen inte hinner med. Sen börjar jag komvux i januari. Men jag är väll en människa som aldrig har ro i kroppen. =)



Ha det fint pussar



PS får ses när du har flyttat ner till lilla skåne =)

2009-07-02 @ 17:31:59
URL: http://ungmammamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback