.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Be brave and save your day


 

fräsch men trött. och idag har varit en bra dag!
om vi bortser från blodprovet de var tvugna att
ta om. sucks! jag har varit barnvakt och tjänat
mina egna pengar ännu en gång. sedan har
jag tränat (cyklat) med emma i telefon, det var
faktiskt väldigt givande och det ska vi fortsätta
med! definitivt! sedan har jag väl inte mycket
mer än så att säga.. tror jag. jo, har handlat,
inte för att det är så ovanligt, men ja, det är
ju vardaglig rutin i vår familj. spendera!? hö.

sitter & lyssnar på underbara akustiska josé
gonzalés! alltid lika fint. fint avslut på dagen.

peace

Kommentarer
Postat av: natta

ååh, gillar din musiksmak pudding;-)

2009-05-29 @ 17:25:21
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback