.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Jag har inga ord för att vi andas, tänker, känner samma sak

Det finns inga ord.

Just nu är jag sjuk och kräks några gånger varannan timme. har feberfrossa och hosta. inget vidare.
jag borde komma iväg till skolan imorgon och hämta hem uppgifter på vad jag kan göra hemma, nu när jag tror jag drabbats av svininfluensan. blö, fuck that! det finns ingen svininfluensa, om den finns så dör jag ändå inte av den. jag har galet många grejer i skolan som måste tas tag i, i vilket fall som helst. så vi ses i skolan imorgon!

Förlåt för att jag inte uppdaterat på två-tre månader nu, kära läsare. det var dumt. men jag har verkligen inte tid, jag lägger ner all min tid på skolan, pojkvännen och tänkande. ja, och snart måste jag börja på renoveringen av mitt rum också! har införskaffat mjukisgolv och vägg/takfärg. så nu är det egentligen bara att sätta igång, men så blev jag sjuk. suck. lovar iallafall ännu en gång att jag ska bli bättre på uppdatering, ta mig i kragen som det heter!

I fredags hade jag och Jones hundra dagar tillsammans! det var underbart mysigt må jag säga. längtar till jul och ettårs-dagen. pihi. ♥ jag har aldrig varit såhär kär, någonsin.

Påtal om en helt annan sak, så var pappa och mina småsyskon nere i skåne och hälsade på en snabbis i lördags. det var trevligt, men.. dom åkte hem till sthlm igen på söndagen. vilket var hemskt tråkigt. äh, snart är det jul!

Ja! Och på tal om jul, åh.. som jag längtar efter julen och julafton. ska hem till sthlm några dagar då. plus att en väldigt stor grej händer på julafton.. men det kan ni se som en julklapp! den julklappen får ni reda på, på julafton! ihi. måste börja införskaffa julklappar snart också, fyrtio dagar kvar? ahhh, tiden går i perfekt tempo.


Vi hörs snart, ta hand om er. puss!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Krya på dig!! :*

2009-11-10 @ 21:28:38
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: nathalie

sötnötter!

kul att du är igång med bloggen igen!



sv:haha, det var det verkligen inte, och tack! allt rullar på (men några hack på vägen, hehe) hur står det till själv? :-*

2009-11-19 @ 16:38:32
URL: http://almond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback