.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Jag är beredd att ta steget ut i vuxenlivet, med start from. fredag!


Det var längesedan kära läsare. Jag har inte tid för sånt här egentligen.
Men någonting som jag bara måste berätta är att jag gick på dejt med en finis
i lördags och det var så underbart fint. Vi ska träffas idag igen, (tisdag). Jag är
nervös bara jag tänker på det. Men det är kul :)

DET BÄSTA: jag har äntligen, äntligen, äntligen beställt tid för kunskapsprovet &
uppkörningen. Så den 26:e och 27:e smäller det! Jag är fast bestämd till att få
körkortet nu. Så jag slipper cykla till jobbet, blö! Vilken frihet det skulle vara.
Har aldrig varit så motiverad som nu, kan suckers ta körkortet så kan väl jag?!

Ja just det ja.. på fredag efter uppkörningen så blir det RAKA VÄGEN TILL SÖDER-
MALM för att bo och gå på popagandafestivalen där :* Himla kul ska det bli. Jag
längtar!

Livet känns fint just nu, jag är provanställd på jobbet, tjänar egna pengar och
kan leva livet. Körkortet är på g. Jag har en fin dejt. Letar lägenhet. Ahhhh,
allt känns bara bra! Och framförallt, jag är lycklig. Det har jag inte varit sedan 08.
När jag såg BD. Vilket ögonblick.

Tänkte köpa mig en dator i början av september. Behöver ju en! Mammas dator
är i och för sig bra, men alltid upptagen. Haha!

Peace out dudes. Det var allt för den här gången!
Slå en pling om ni vill festa hos mig på söder i veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback