.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Lille julafton


Hej på er fina läsare!

Än en gång måste jag erkänna att jag är inne i en bloggsvacka!
Men jag har mina små "anledningar".
För på sistone har bara en jävla massa skit drabbat mig. Jag kan
berätta så mycket som att polisen varit inblandad, kärleken likaså
och alkohol. Det är inte kul när sådant händer. Men jag lovar att
jag kommer vara tillbaka efter jul.
Är jag inte tillbaka efter jul så är jag iallafall tillbaka i Januari.

FÖR I JANUARI MINA VÄNNER:

I Januari börjar jag på min utbildning som jag kom in på. Kihihihi.
Förstår ni? Det var inte många alls som kom in, gissar på 8st
av (100..?) Haha! Jag är en av de lyckliga.
- Utbildningen kostar skjortan, den får vi betalt.
- Får betalt (per vecka tror jag) då vi utbildar oss.
- Får en utbildning i sälj m.m.
- Får garanterat jobb efteråt, med en grundlön på 12lax.
  + rörlig lön. Wiho!

Känner jag lite hopp och lycka undrar ni då?
Ja, för första gången på länge kan jag säga att jag gör det.

Och världens finaste människa, skrev, igår, till mig, att han....
älskar mig! JAG TRODDE JAG VAR ENSAM OM DET! (Jag grät)
Grät så rörd och omtumlad jag blev! Åh, finaste du. ♥
Dig vill jag alltid ha i mitt liv.

Nu ska jag fortsätta hjälpa till här hemma med resten av julstöket.
För imorgon är det julafton och (då ska jag visserligen jobba hela dan)
men de som är hemma ska väl ändå ha det fint och mysigt. Så jag
städar, lagar mat, bakar m.m. trots att jag är super-dunder-mega-sjuk!

Återkommer imorgon; och då ska jag önska er världens mysigaste jul!





Kommentarer
Postat av: Malin;

raring, vad är det som har hänt? (nu vill jag veta)



tumbs up för utbildningen dock, låter ju smått awsome! är det i hufudstaden eller flyttar du någon annanstans?



svar; som jag redan skrivit så blir jag NYFIKEN på vad det kan tänkas vara för hemskheter som hänt på sistone ._. alkohol, kärlek och polis låter som en knepig blandning, onekligen.

jag hoppas verkligen att du tar det bra, och att du mår ok?



jag mår väl inte så askalas om jag ska vara ärlig. jag startade året med en svacka och kommer likväl att avsluta det så med; livrädd för att det ska bli en repris på första delen av året igen, men orkar inte riktigt/vill inte riktigt göra någonting annorlunda.



jag hoppas du har haft en bra jul fina du, och att du kommer få en minst lika bra avslutningen på året. kramar på dig <3

2010-12-26 @ 19:53:14
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback