.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Love, you got a feeling that you cannot hide, you got a feeling that you can’t decide, what’s right. Hey, it’s got a history and it’s here to stay


Love, aint nothing you can take
It’s a little thing we make

Alltså åh. Jag är alldeles kärleksfull. Och pirrig. Varför?
Jadu, ja ni. Finns inget riktigt svar på det där.. eftersom
att jag inte vet hur allting ligger till. Skitjobbigt!

Jag sitter och lyssnar på den här underbart fina låten, hela
tiden. Minst 3ggr i timmen! Fina Lars ♥



Mhh, dela med sig är fint.

Snart är det nyår och jag känner massa bekymmer i min ryggsäck. Men var lugna!
Jag ska försöka rensa och kanske till och med tömma den fina ryggan! För det är
ingenting jag ska bära på nu. Och speciellt inte inför 2011! Woho, jag är så grymt
pepp inför januari och ja, hela nästa år. Jag börjar uuuutbildningen! :D
Kommer bli så sjukt roligt.
Ska ni hitta på något kul på nyår? :*

Nu ska jag fortsätta plugga körkort och sikta in mig på att bli en riktig affärskvinna!
Ha en trevlig kväll.


Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

åh jag diggar elin!

2010-12-28 @ 17:29:49
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback