.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Jag ser hur det glittar, jag ser det i dig

Jaha ja! Hej kanske jag borde ta o börja med. Hej alla fina!

Hur mår ni? :*
Jag mår fint, som fisken i vattnet ungefär.

Jag har lite att berätta; den 18:e mars ska jag göra min FÖRSTA tatuering. Åh, det kommer vara pirrigt. Har ni några förslag eller kan ni rita så vore det underbart om ni ville hjälpa mig med det. Det ska vara en söt tatuering, kanske inte lika liten som den på bilden. Men söt ska den vara! Det kan vara allt från en figur som håller i en ballong, hjärtan, stjärnor, regnbågar och fyrklöver m.m.

Har ni några förslag så tveka inte, kommentera och rita på!



Jag går på komvux och det går riktigt jäkla bra, härligt schema och softa lektioner. Skulle inte kunna ha det mysigare än nu faktiskt! Skolan är at the moment riktigt trevlig.

Imorgon efter skolan kommer mitt hjärta hit och myser med mig, han är nämligen ledig från skolan imorgon.
Ja, lite avundsjuk är jag!

Klockan börjar bli läggdags och jag lovar er en gång för alla att jag ska börja blogga mera :*

Sov så fint så hörs vi, puss!

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh, kul att du skriver!



sv: jag har redan två halvfärdiga skisser, men jag väntar med att visa tills dem är klara, tss :-)



och du - det kommer gå bra!

2010-02-11 @ 09:36:15
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: jajemän! hittills har jag tre idéer, kanske inga du fastnar för. men får se! :-*



nopp, men vill göra så fort jag kommer på vad jag vill tatuera! :-D

2010-02-12 @ 15:27:17
URL: http://almond.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Hej hej :P Its alright. hur är läget själv? ;P

Livet uppe i norr ja.. det är tråkigt. ofcs. det händer inte så mycket. hur är det där borta då?



hugs.

2010-02-15 @ 15:09:34
URL: http://hiitsmenat.blogg.se/
Postat av: roxanne

hej tjejen! jag måste ha missat den kommentaren, f´låt. just nu är det så mycket i mitt liv, har ingen ro till att sitta och rita, sorry!

mår du bra annars? :) kram

2010-02-17 @ 17:56:17
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: nathalie

sv: sorry at jag är världens segaste med att svara på dina kommentarer sötan!



jag måste först och främst fråga; hur bråttom är det det här med skisserna till tatueringen? jag känner mig jättestressad över skolan (ketchupeffekten du vet?) och som pricken över i:et har jag gått och blivit sjuk... :-( hittills har jag tre idéer men jag har liksom inte hunnit göra dem "noggrannt" om du förstår? :-)



pussss

2010-02-18 @ 11:29:10
URL: http://igottagetsmart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback