.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Du ska stå naken framför sanningen och jordens alla kval

När du står ensam kvar på tå
och ytan inte går o nå
när du träffat botten
kom ihåg mig då.

Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej.
och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig.

Jag har rest mig, jag står upp. Stark. Starkare än någonsin.
Jag är säker på att det som hänt i mitt liv det här året var
meningen och jag är så nöjd med allt precis som det är nu.

Jag sitter hemma hos min familj i Bålsta nu. Det är jättemysigt,
har verkligen saknat dom. Firat bror på nationaldagen, varit med
mami på sjukhuset, varit på skolavslutningar, fikat med bekant-
skaper och njutit av livet. Just ja, shoppas med mami en massa
och planterat blommor varstans i trädgården. Vädret har varit på
topp, kan inte klaga det minsta.
En sak till, våra hamstrar har fått hamster-bebisar. Sex stycken!
Dom är super söta, helt rosa och mjuka.

På tisdag flyger jag hem till Skåne, det kommer bli trevligt det med.
Ska jobba, fylla år. Festivala? Får se. Hoppas på emmaboda iallafall.
Bli klar med körkoooortet, oh yes! Halkan, teoriprov och uppkörning
kvar bara, det kommer gå snabbt.

Just nu sitter jag inne på spotify och myser ner mig ännu mer i soffan,
med Lars Winnerbäck, Kent, Joshua Radin m.fl.

En sak till, planerar en resa till London nu i sommar, följa med någon?
Ska förmodligen dra som au pair till Usa nu till hösten. Planer alltså..

Peacepussis.

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback