.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

DAGS FÖR ETT NYTT KAPITEL NU, hej hej!

Ja, jag kände också att snart är det dags för nya tag och nya händelser.

Kort om gårdagen: bara rock gjorde hela min kväll igår. Nej, inte bara
rock, utan folket på bara rock gjorde min kväll. Ni vet vilka ni är som var
där. Tack som fan!

Snart är det sieeeeeeestafestivalen, vilka är pepp? Vilka kommer dit? :*
Det kommer bli helt underbart, jag känner det på mig. Fina band o så.
Fina vänner kommer befinna sig där ju, så ja.

Åh, jag har idag gått ner åtta kg, sen den femte april. Känns bra!
Grattis till mig, hemskt många grattis till mig. Jag mår bra.

Just det! Jag ska få en egen laptop, äntligen. Då kommer det bli nya
tag här på bloggen. Men iochförsig så har jag sagt det i nästan två år.
Okej, I suck. Men det kommer!

Nu ska jag städa och lyssna på peppig musik, dansa till den, sedan sova.

Heido so long! Peace

Kommentarer
Postat av: Steff

SteffBara var sjukligt bra! :D

2010-05-15 @ 23:31:06
URL: http://leestephaniie.blogspot.com/
Postat av: Steff

Det är finfint! :D Själver?

2010-05-16 @ 11:50:44
URL: http://leestephaniie.blogspot.com/
Postat av: Steff

Haha, naw ^^ Men det är la rätt soft jobb? Låter som en vanlig söndag dårå ;D Var tränar du? Jag ska nog bara fixa lite plugg inför veckan, sedan se film :D

2010-05-16 @ 12:02:40
URL: http://leestephaniie.blogspot.com/
Postat av: Malin

åtta kilo? my gosh.

hoppas du är rädd om dig själv och ja.. (du vet redan vad jag menar) puss påre skumbanan!



svar; mmm, jag blir glad av att läsa att det verkar gå så bra för dig (trots att du och pojken inte är together längre).

menmen, jag har minne som en guldfisk så jag undrar; vad är det du pluggar? det är inte gymnasiet va utan det är någonting annat? (hej och hå, jag kommer inte ihåg :$ har dock någonting i bakhuvudet som säger mig att du är äldre än mig)



haha, proffsigt som attans hörru! mina heter också fluoxetin men för mig hjälper dom inte alls. puh.

hur kommer det sig att du äter just dom? (tänkte då fluoxetin mestadels används för bulimiker och liknande)



huhu, jag vet inte alls vad jag ska skriva; jag vet inte riktigt vad som har hänt i mitt liv (dvs det har väl inte hänt så jättemycket alls egentligen)

jag får snart sommarlov och har då överlevt (mer eller mindre) ett helt år i skolan! WOHO! sen drar jag till nice i tre veckor och arbetar för 375 kr/veckan på vandrarhem :D det kommer bli awsome!



(och nu blir du nervös igen, hihi :*)



KRAM!

2010-05-23 @ 11:48:19
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej hej min vän Sara har ett 6manna tält man kan dansa i. Vill du inte tälte själv, joina oss? :*



Eller om du fortfarande vill att jag ska tälta med dig så gör jag det :)



pusspuss

2010-05-24 @ 09:10:06
URL: http://poemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback