.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Nu lyser ängarna av vårens alla blommor


Jag tycker att livet är rätt fint ändå.

Snart är det siesta och jag längtar en himla massa.
Tycker att alla som ska dit kan höra av sig omedelbart!
Stress i skolan, men det rör mig inte alls i ryggen. För
jag vet att det kommer bli bra i slutänden.

Livet är så jävla gött ännu en gång. Jag är nöjd.
Och när jag är nöjd, då är allt underbart fint.

Puss & kram! Hoppas allt är fint med er också såklart.


Kommentarer
Postat av: Malin

sötoemelie,

en mindre evighet sen jag var in här senast ju;



HUR LEVER LIVET?

(känsla av att livet leker ganska så himla bra)

:*

puss!

2010-05-09 @ 11:52:37
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Joakim

Sv: Åh, vad glad jag blir. Tack så jättemycket! Jag hoppas man har fått några röster, men gjorde det mest för skoj. Men tack för rösten. Det värmer :)

2010-05-11 @ 19:00:33
URL: http://tookie.blogg.se/
Postat av: Malin

Ssvar; VAD HAR HÄNT? jag är nyfiken sörru :3 dock låter det prima att livet är bra för dig nu; så ska det vara!



(vad är det för happypills du har sweet? haha)



(Vi har likadana "happypills" om det nu är det..) :D



åh, jag vill också på festival! fy sjutton. orättvist! vart tusan ligger hässleholm? haha (hej dåligt lokalsinne)

och är det inte lite för kallt för att tälta nu? om du nu ska göra det.



hur allting är med mig kan man väl svara lite olika på; jag vet inte riktigt. ibland är det bra, ibland är det rent ut sagt bajs men mestadels är det bara (och attans vad flummigt det där lät..)



PUSS PÅRE!



2010-05-13 @ 20:25:23
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback