.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

En enkel match? Nä.


Ett litet tips på en tävling för er kära läsare!

Sony Ericsson har just nu en tävling om sina Xperia-telefoner.
Hur coolt hade det inte varit att kunna stoltsera med en sådan?

Jag skulle varit stolt som en tupp om jag kunde springa runt med
en sån där flashig smartphone. *Håller tummarna för mig och för er!*

http://vinndinxperia.feber.se/

Min motivering: "Jag skulle gärna stoltsera med en av era smartphones,
både hemma, på jobbet och på bloggen! Just nu stoltserar jag med
eran W595, som börjat gnissla efter många om och men! Men den duger,
den är funktionell fortfarande vilket är ett plus! I'm IN! Ha det fint, tjing!"

Här ser ni en liten bild på Xperia!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback