.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Happiness came


Jag har sovit ut, 2h idag. Yeye, det är nästan mer än igår. Lyckan..
Har drabbats av sån tråkig halsbränna, bluuuh! Jobbigt är det.

Jag känner mig äcklig och måste snarast duscha eller bada. Det är ett
tvång. Man är ju inte fulländad annars.
Hoppas att plutten kommer idag. Hoppas.

Lillasysters födelsedag igår var helt okej, förutom att Alla avskydde min
finafina tårta som jag kämpat med, ingen gillade heller maten som mami
kämpat med. Lillasyster var ledsen över att ingen släkt var här på hennes
dag. Men då kom plutten, räddaren i nöden! Och lillasyster Cajsa har
aldrig varit lyckligare än precis då. Det är kärlek, det är fint att se.
Fina presenter kanske räddade allting ändå? Nej, plutten did.

Nu ska jag borsta tänderna, elda, röka, passa barnen tills de ska hoppa i
säng. Vilket är om två h. Sen bada tror jag.

OCH NI! OM 1 MÅNAD ÄR DET JULAFTON! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback