.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Äppel-dryck från lidl


Sitter och dricker en såndär liten med sugrör. Dem är verkligen inte goda.
Det är ju inte som bravos äppeljuice! Inte ens i närheten..

Idag mår jag lika dåligt som igår. Illamående, halvt migrän, lite feber.
Inte mår jag bra iallafall, kroppen bultar och gör ont. Ska se om jag hinner
jobba någonting idag. Eller om det är någon som jag lovat att jag skulle
återkomma till! Åh, tufft.

Måste ta mig en dusch, sen göra mig fin för att annars kommer den här
dagen vara förbaskat lång och deppig.

Det är grått väder och blåsigt. Det blir inte att gå ut något längre, mer än
med hunden såklart. Isch pish!

Vad ska alla ni hitta på idag? Det är snart helg, peppar&salt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback