.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

En kopp kaffe, en cigg och lite snöblandat är alltid fint


Tja tjena hallå hej, tjenis :*

Nu sitter jag och pluggar teori för på måndag gäller det igen, hihi jag är nervös.
Jag borde kanske inte vara det för att jag vet att det kommer gå kalasbra! Jag kan
ju allt som man måste kunna och lite till, sen har jag körkortet innan nästa veckas
slut. FAN VILKEN FRIHET! OCH vilka möjligheter till jobb. Oh my gosh! :D

Är hemma hos en bekant, njuter av vädret och ska snart hem o leka med min lilla
hundis. Sitter ner och tittar på mina affärsplaner och drömmer lite. Har ju precis skickat
iväg mejl till våra kunder som jag besökt idag. Det är kul, men skulle kunna vara roligare.

Jag lunchade med min chef, hennes man och hans anställde idag. Mys! Det kan ju göras om
tycker jag lite. Hihi. Hans anställde kille.. är.. jag vet inte. Det finns inga ord. Han är ju bara
så himla fin och vacker måste jag säga. Iiih.

Nu ska jag plugga vidare! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback