.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Galet/crazy cool


Idag var jag & familjen i Västerås för att se på när pappa hoppade fallskärm.
Så himla tuff var han, han gjorde det! Jag hade aldrig någonsin vågat, but he
did. Så ja, och han ville göra om det igen. Så jag antar att det var en bra 40-års
present! Mhm, ibland har man huvudet med sig. Har aldrig sett honom så glad :>

Mja, vi satt där borta och fikade, hade mysigt o så. Lillebror Emil och Isabelle var
också med. Synd att dom är så osociala! Haha, sen småsyskonen och ännu en
kompis till dom. Och jag o min lilla hundis som ligger här helt utmattad, det har ju
varit en lång o trevlig förmiddag! Då måste man vila middag :*

Nu ska jag äta middag, kolla igenom bilderna från idag och plugga teori såklart.
Måste göra det eftersom jag har ett försäljningsjobb.
Åh. Jobbigt, men det ska nog gå bra!

Skriver mer sen. Har er förmiddag varit fin?


Kommentarer
Postat av: Roxanne

Hej tjejen! :-)

Jo tack, allt är kalas med mig. Trött efter en helhelg med jobb bara. Men snart kommer mannen hem och det får mig på glada tankar :-D

Hur mår du??



Inga nya tattoos än, men snart såå.. :-D

Puss

2010-10-03 @ 16:59:20
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

Sv: Läget är på topp!

hur är det med dig då? :)

2010-10-03 @ 22:21:34
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback