.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

God förmiddag!


Solen skiner, galet vackert! Pappa är ute i skogen med mina yngre syskon
och plockar höstkantareller, mums! Det kommer säkert bli någon god svamp-
gratäng eller något sånt. Jag sitter hemma med mamma och ännu fler yngre
syskon, försöker läsa och lära om jobbet på måndag. Måste kunna väldigt
mycket. Men det ska nog gå bra!

Jag har sjukt ont hela kroppen, jag skulle behöva massage och någon hel-
kroppsbehandling. För jag har riktigt ont! Sover i soffan varje natt, har gjort
det nu i 4-5 månader. Bra? NEJ! Behöver få hem min riktiga säng som just nu
befinner sig i Skåne, där jag bodde innan. Måste få hem sängen innan jul iaf.

Nu ska jag göra något vettigt, skriver senare! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback