.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

God kväll!


Det har varit en lång dag med massor att göra!
Imorgon ska jag och familjen åka till västerås för min pappa ska
äntligen hoppa fallskärm, det han fick av oss i födelsedagspresent!
Det ska bli riktigt kul att se, och jag hoppas att jag kan fånga några
fina bilder! Jag hade aldrig vågat, vilken man min pappa är va!!!

Just nu sitter jag och tittar på film med mami och busar med valpisen.
Ska upp tidigt för att fixa iordning fikat till imorgon.. Så det börjar ju
bli dags för sängen känner jag :*

Har ni haft en trevlig dag? ♥

God natt!


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hoppas du har har haft en trevlig helg! :)

2010-10-03 @ 13:49:01
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback