.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

God kvällsmiddag


Har precis ätit middag.. haha, har inte hunnit med det förrän nu. Så är
det ibland, det vet vi ju alla :) Åt falukorv och potatismos, om nom nom!

Hundhalsbanden var suuuuperfina! Får lägga upp en bild på dom snarast.
När jag får lite tid över, åh så nöjd jag är. Dom var dyra men det var lätt
värt pengarna! Kihi.

Jag har jobbat till 17 idag.. efter det så drog jag till dhl, köpte fika där,
en kolamuffins och kaffe! Take away är nice! Tycker inte ni?
Efter det följde jag med mami och papi till banken och fixade.
Nu är jag trött som jag vet inte vad.

Imorgon ska jag på en himla massa möten och sen ringa en del samtal.
Hoppas att det kommer gå bra. Nu: Pelle Svanslös, kalendern ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback