.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Grönögd, trött tjej


Godmorgon!

Jag sitter hemma hos Johanna, i hennes kök. Jobbar på för fullt.
Ehehe, vad tror ni? Nej, jag ska börja jobba på snart.. måste först gå ut
och få mig min morgoncigg. Jag har sovit 5h? SERIÖST. Ingen mår bra
av fem timmar. Man måste få mer alltså! Nog om trötthet, ska slänga i mig
lite kaffe innan jag far ut på alla mina spännande möten :)
Jag kommer bli en bra säljare, that's one thing I know for sure! Hihi.

Jag längtar till julafton. Det är en grad ute och man känner för att klaga.
Men det är ju faktiskt frost i gräset, och frost är fint så det går inte att klaga.

HA EN BRA DAG! PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback