.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Ni tiger! Tiger var ordet.. och lejon. Ja-a!


Det var en lång fredag och lördag.. ja och söndag. En lång helg!
Mestadels på sjukhus. Isch, åkte in till akuten igår eftermiddag
och tog massa blodprover o gipsade armen. Sen så fick jag remiss
till Uppsala, dit jag åkte idag.. dom tog av gipset och jag fick dubbel
antibiotikakur som jag ska ta i två veckor. YEAH!
Jag ska aldrig mer klappa råttor i djuraffärer, haha!

Sen vidare i Uppsala så åkte jag, mamma och min lillasyster till Pelle
Svanslös hus. ÄNTLIIIIIGEN! Min älskade Pelle Svanslös, det var massa
mysigt, fast det kunde varit lite mer likt julkalendern. Hmm, jag har ju
idéer på hur det skulle kunna bli bättre, kanske får ta mig ett snack med
dom som äger stället. Kihi.

En liten bild på hur det ser ut i huset, mys!


Imorgon blir det på jobbet igen, tur att gipset åkte av så att jag kan
skriva för det kommer att behövas. Haha!

VAD HAR NI GJORT I HELGEN? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback