.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Stora amerikanska muffins :*


Nu ska jag och mami ställa oss o baka ihop nån form av stora muffins, helst
vill vi ju att dom ska se ut som de amerikanska! Skitsnyggt.

Beatles-tema på idol, så man kan ju säga att det är väldigt svårt att slita sig ifrån
datorn, så att säga :* jättemysigt ju! Men ingen har sjungit black bird än, finaste
låten tycker jag personligen.

Återkommer imorgon, för efter baket kommer plugget!
Hoppas att ni kommer ha en fortsatt mysig kväll.. ni får gärna berätta för mig.


Haha lägg märke till donuten och hans hål. Så sööööt!


Kommentarer
Postat av: Rozaleen

Haha, jag har gjort den själv. Det är jag som har lärt min syster hur man gör. Hade datakunskap och gjorde lite hemsida på gymnasiet. ;-)



kram

2010-10-23 @ 16:48:41
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: Roxanne

Haha, ja den var mycket söt. Donut <3



Hur mår du då raring? Är allt lungt? Höstlov snart? :-)

Puss

2010-10-28 @ 11:13:41
URL: http://kissamiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback