.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Goddag!



Jag letar efter någon som är duktig på bloggdesign som kan tänka sig att hjälpa mig?
Och istället för att jag ska betala så kanske jag kan hjälpa er med något :*

Min hundvalp ligger i knäet o skakar så kallt det är, jag har ju tröjor till honom.. men
pappa kan ju elda! Vi har ju faktiskt en kamin. Djur ska inte behöva ha kläder inomhus.
Eller vad tycker ni?

Idag ska jag fortsätta plugga teori, man kan aldrig läsa för mycket känner jag. Jag har
ju uppkörningen avklarad. Bara teorin kvar, tagga tagga!

Nu: laga mat. Får se vad det blir för mat, man vet aldrig.


Kommentarer
Postat av: nathalie

vill du ha hjälp av mig?

2010-09-29 @ 16:28:01
URL: http://jesuisnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback