.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Februari, Mars, April och snart Maj

Ja.. vad ska jag säga?

Jag ska flytta till Oslo, med min älskade Lukas.
Det var en bra början på allt som är påväg att hända!
Fattar inte hur tiden kan gå så snabbt med allting. Jag ska flytta
utomlands, inte så långt. Men till Norge. Söker jobb där och vet att
jag kommer få ett snart! Jag ligger i med jobbsöket.
Försöker plugga teori för körkortet nu igen och vill ju såklart ha kortet
innan jag drar till Norge. Hade ju varit en fin merit, hehehe.
Nej men det börjar bli dags för det nu känner jag, plus att min man peppar
mig. (Alltid schysst med en privat chaufför med klyfta!?!) Right?

Det som är mest synd nu är att jag inte kan ta med mig min lilla älskling.
Merry Pippin, han får stanna hemma. Hos familjen. Där han har det bra. Herregud,
jag hade ju aldrig hunnit gå ut med honom. Hade ju varit plågeri för honom att sitta
ensam hemma liksom. Äsch, sålänge jag kan fixa körkortet så kan jag ju åka hem
mer ofta och hälsa på honom. Åh! ♥

Annars då..?
Nej jag mår bra. Väldigt bra! Jag har världens finaste kärlek och nya spännande äventyr
på gång. Kan ju knappast vara bättre då! Kärlek gör mycket.
Mer än vad man tror. Bubbel i magen. Det är fint det!

Idag har jag spelat kubb i 20graders sol, iih, planterat i nya vinlådor, myst med babe och
med Pippin, kollat på big brother och skrivit ett norskt CV. Hunnit med en hel del.
Effektivitet, yey!

Ska köpa mig en skruttdator när jag börjat tjäna pengar. Då ska jag och Lukisen förhoppningsvis
starta en liten rese/jobb/oslo-blogg :*

   
Funderar även på att bli blond igen, borde jag det?

Och här har vi Aker Brygge, i Oslo. The place to be! Oh yes!

Nu är det nannedags, puss och sov gott.
Jag återkommer så snart jag kan. Kih.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback