.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Alla dagar känns som tisdag


SHIT!
Jag ska vara hundrastare åt två hundar, kanske, det får vi se efter
kl. 14.oo idag. Kan ju hoppas, det blir ju ändå 2500:- extra i månaden.
Lätt värt det, motion + pengar. Rätt så bra, eller hur?

Sen så ska jag in till stan antagligen, för jag måste till en återförsäljare,
eller ja rättare sagt the phone house. Min telefon är stendöd efter lördags.
Kommer inte ihåg hur telefonen dog exakt. Men jag måste iallafall få en ny.
Dirr! Vill ha nya iphone, den är himla bra. Så varför inte!

Saknar mitt jobb som säljare nu känner jag. Fasiken, hade det rätt bra då.
Men det kommer tillbaka, så fort jag står på fötterna helt och hållet igen.

Jag återkommer till er så snart jag kan och uppdaterar om mitt
fantastiskt roliga liv! Yeah yeah yeah! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback