.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

En till tradig blogg tänker ni


Men jag är faktiskt inte så tråkig som jag låter.
Jag hittar inte sladden till min kamera och jag finner mig inte ron
att berätta vad jag egentligen gör och tänker. Men jag ska minsann
leta upp sladden och sedan ska jag börja v-blogga! Intressant?
Ja! Jag tycker att det är spännande. Sen ska jag visa er allt
jag hittar på den "kända" återvinningscentralen och det som jag
handlar dagligen. Så di så!

Vad gör vi? Snart andra advent. Har ni handlat alla julklappar? Nej?
Jag har hunnit med två. 50 kvar känns det som. Inte riktigt.. Men
nästan! Jag längtar inte efter julafton längre, inte när tiden går
så här fort. Vi hinner knappt blinka, sen står vi där med all
julmat, glögg, gröt osv.
Men nyår längtar jag efter! Spännande dag/natt.


Såhär tycker Carl, jag & Cajsa om min blogg! ♥


Kommentarer
Postat av: pauli♥

ja gördet :)

2010-12-02 @ 16:01:59
URL: http://paulinabladh.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Hej Darling!!



Men du vet ju vad man säger, bättre segt än aldrig!



Precis, vänner kommer och går. Dom vännerna som är äkta finns kvar där no matter what.

Jag vill inte riskera att förlora någon som kan var mitt livs kärlek bara för att en av mina kompisar säger att jag ska välja dom istället.



Ja du och jag = "Har rätt i allt vi säger"-klubben.

Men sånt är livet xD Det får vi stå ut med. ^^



Tack Raring, det var snällt skrivet av dig!! :D:D



Stockholm är också jättefint absolut :)) Men jag skulle aldrig palla tunnelbanorna om jag bodde där.

heheh xD



KRAAAM

2010-12-02 @ 16:11:41
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback