.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Första December


Det känns lite overkligen. Tiden rullar verkligen iväg. *Borta*
Känns som att jag inte hinner med allt som jag ska och vill.. det är
därför det är så bra att resa utomlands. Man hinner komma ikapp
tiden lite!

Hoppas att alla får en fin början på december, och att inget dåligt
händer. Kärlek, mys, snö, tända ljus och fin musik är ni allt värda!

Måste bara berätta lite mer om igår; jag var på en sk. "återvinnings-
station" där det finns en "bytesbod" här i Bålsta. SHIT SHIT SHIT!
VET NI? Jag hittade en påse med massa godsaker, sprillans nya såg
det ut som. Lyktor, hjärtan, hatthängare, ljus, bokstäver som man
kan använda till vad som helst, ett fat, en tavla, m.m. Jag var så
himla, himla, himla glad när jag fann den påsen. (Fortfarande lika glad)
Men åh! Hela påsen var säkert värd kring 12-1300!? :>

Sen på eftermiddagen när jag, min mamma och mina syskon var påväg
hem så ligger det ett sprattlande rådjur mitt på gatan :( Hemskt!
Som tur var så stannade vi och en annan på andra sidan vägen och
det var en "jägare" som hjälpte rådjuret på traven. Fint gjort. Jävla
skitstövlar dom som kört på den, utan att stanna eller ringa polisen.
Arg kan man minst säga att jag var. Fy!

Nu måste jag få lite sömn, imorgon ska vi ju öppna första luckan i
julkalendern :* Och se julkalendern på tv'n. Mys! Är äntligen
klar med småsyskonens julklappskalender, vilket jäkla jobb. Sista
gången jag gjorde 48 julklappar innan julafton kan jag säga. Hihi.

Sov gott eller ja godmorgon på vissa av er!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt bild

2010-12-04 @ 12:23:06
URL: http://feathers.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback