.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Money for nothing


Alltså.. jag ska göra julgodis nu. Det som låter mest gott
är nog "rocky road's" men jag har liksom inte ingredienserna
hemma. Så jag får göra det imorgon, men jag vill ändå göra något
idag om ifall att allting skulle skita sig till imorgon och jag inte
hinner! Mhm, kan ju vara smart.
Nu ska min mami färga håret på mig, för min utväxt är inte nådig.
Kan ju inte åka iväg på party imorgon och se ut hur som helst.
Just det ja, finaste Linnéa och hennes kompis Linnéa ska följa med
mig dit. Det kan bli hur fantastiskt mysigt som helst då ju.. :*

Idag har varit en skitdag måste jag säga, har bara gjort massa skit-
saker som jag knappt kommer ihåg. Inte en "fånga-dagen-dag" om
man säger så.
Men imorgon så! Då jäklar!

Förresten, min "frågor&svar"-grej längre ner, var med allihop! Annars
tar det lång tid innan jag lägger ut svaren på frågorna ju.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback