.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Spontan, eller väldigt impulsiv


SHIT!
Jag fick lite panik angående nyår, vad skulle jag göra? Vad
skulle jag inte göra? Jag visste inte. Jag fick för mig att ringa
till Pauline och fråga om hon tyckte det hade varit fint om jag
kom ner till Göteborg! Och självklart tyckte hon det. SHIT!
Imorgon efter att jag jobbat 7-12.30 så ska jag dra in till Sthlm
och ta bussen ner till Gbg! Mysigt. Mysigt så in i tusan.

Dock missar jag plutten när han kommer hem. Men vad gör det?
Han missar mig också. Så det så. Åh, jag känner sån sakning.
Riktigt jävla mycket saknad. Bajs.

Men efter nyår då jävlar. Då börjar utbildningen och jag ska bli
klar med körkortet. Det kommer bli en sjukt bra början på året.
Jag känner det ända från tårna. Kihihi.


Pauline och jag på finfin picknick i somras ♥ (snygge-minerna!)


GOTT NYTT ÅR FINASTE BLOGGLÄSARE!


Kommentarer
Postat av: josse

hoppas du får det super i gbg!!

2010-12-29 @ 23:05:11
Postat av: josefine

Hej!

Sorry för segt svar! Hoppas allt är bra! :)

Kram!

2011-01-02 @ 17:38:29
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback