.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Cuz I'm the only one who understands how to make you feel like a man, yeah


Nu är jag hemkommen från min visit på gymmet. Efter 1½ h för att vara
exakt! Det var riktigt skönt idag måste jag säga. Jag kände peppen!

Idag fyller min lillasyster Cajsa nio år. Helt galet. Hon var precis två.
Mina brödrars flickvänner kommer med små presenter och är allmänt söta..
Ja, jag kommer ju också med presenter såklart. För många kan jag säga.
Jag är ju tjej, hehehe (för er som inte visste) och vet ju precis vad en tjej
kan önska sig. Så då köper man mer än man behöver :* Men det är nog
ändå ganska bra att ha en syster som mig.
Grattis Cajsa! ♥

Jag önskar och hoppas att en viss person besöker mig idag. Man får inte
alltid som man vill, men jag hoppas! Det är töntigt sött att man kan bli
kär i en persons personlighet. Och med det leendet skulle vilken tjej som
helst falla.. det går inte att ro för.

Nu ska jag städa upp lite här hemma, sen ska jag hjälpa mami med tårt-
bottnar, det blir faktiskt alltid bäst när man gör det själv. (Inbillning?)
Nej, jag är faktiskt duktig på att baka.

Här har ni peppen för idag: PANG!

  
Världens sötaste lillasyster!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback