.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

En alldeles makalöst fin vinterdag


Det är helt galet så mycket det snöar där ute! Det är jättefint att se
på när man sitter inne framför brasan, då är man ju varm iallafall..
Snöar det mycket mer till ikväll vilket det ser ut som, så kommer jag
nog bli tvingad att gå ut och ha snöbollskrig med småsyskonen.
Kan bli mysigt.

Igår kom jag hem, men när jag kom in i bilen på stationen så väntade
min lilla pippin i mammas famn och han slängde sig över mig som att
han hade saknat mig jättemycket. Han slickade mig i ansikten och strök
hela sig själv mot min kind. (Han är så liten.) Åh, vilket välkomnande! :*
Tur att jag har dig, bästa Pippin.

Just det, jag köpte två tröjor och varma strumpbyxor igår. Samtidigt som
jag handlade födelsedagspresent till lillasyster som fyller år imorgon!
Kommer ihåg morgonen då jag vaknade av en farmor sittandes i köket
och ett telefonsamtal av mami som sa: det blev en litenliten lillasyster!
Jag kommer ihåg det som förra året. Tiden går alldeles för fort när man
närmar sig tjugo. Kan man inte få trycka på pause och slippa trycka på
play igen? För man blir lite orolig.

Nu ska jag äta mat, har inte ätit sen igår och sedan ska jag fortsätta
bevakningen av snöandet. Jag gillar det.
To be continued.. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback