.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Seg mage efter massa bullar


Alltså åh, nom nom lussebullarna och pumpapajen ♥ sssupergott!
Nu längtar jag efter att göra julgodiset, det är ju det roligaste.

Sitter och tittar på Bridget Jones Dagbok med mami, underbart.
Den är ju bara för rolig, den filmen! Älskar att hon röker i smyg.
Jag känner igen mig då och då.

Snart eller ja på onsdag så kommer Luke o då ska vi ha stjärn-
hoppsnatt, mmmh mys! Då får man klä på sig massvis med kläder
och dricka massa varma drycker och kramas jättemycket!! Kan
knappast bli bättre än så tror jag. Längtar!

Skriver mer imorgon, förhoppningsvis efter jobbet. :D


Kommentarer
Postat av: Linda

HAJ Emelii:* Tack för du tyckte jag va lääskii, det var det som var meningen. Alla andra tyckte jag var äcklig. kiihih. Jag mår jätte bra! Hur mår du själv`::

2010-11-07 @ 22:27:37
URL: http://babyli.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja har också ätit bullar haha saffrans

2010-11-07 @ 22:43:12
URL: http://natalies.se
Postat av: fifi

Det blev chokladbiskvier. Vi ville baka nåt avancerat, men så avancerat var det inte, det var mer det att det tog tid med de olika momenten.



Stjärnhoppsnatt låter ju jättemysigt!



Men tack! Jag trivs ju med det jag gör och skulle inte vilja byta jobb :)



Jag mår toppen måste jag säga, bara lite nervös för ajg ska iväg och ta influensavaccin idag, och jag hatar sprutor! Hur är det med dig?



kram

2010-11-08 @ 10:07:08
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback