.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Speachless


Onsdag, torsdag, fredag har varit jättejättemysiga dagar. Galet mysiga
dagar. Jag mår lika bra varje gång Luke kommer hit, han är magisk!
Magisk kille! Otroligt söt. Hade ni sett honom hade ni tappat hakan, eller..
Ja okej, kanske inte ni. Men jag gör det. Han är så klok, rolig, mysig, fin,
gullig och ja. Han är en otroligt god vän, en sån vän man sällan hittar.

Min lillebrors födelsedag var fin, Emil var glad, då var storasyster glad!
Såklart. Han fick en Jet set klocka, en shorta, en tjocktröja, pengar och
en datormus. För en stund sedan sa han att det var den bästa födelsedag
på länge. Man blir varm i kroppen!

Nu sitter jag och gnagar på ett kexchoklad mitt i natten och tänker samtidigt
att JAPP, imorgon ska hon gå på gymmet ett helt dygn, det hade behövts.
Ja, det hade behövts för resten av livet. Jag tror jag börjar imorgon. Faktiskt.

Skriver mer sen, måste få lite sömn. ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Haha oj det var inte dåligt med piller du hade xD Jag känner mig lite snyggare nu, nejdå.

Men jag har faktist blevit friskare nu,bara lite ont i halsen..

~KRAM

2010-11-13 @ 09:42:33
URL: http://icebel.blogg.se/
Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

sV: Oja, disktrasan var awesome fan!! :)



Njae jag är mer döpt efter Bam Bam i Flinta - du vet Barneys son? :P

Njae - jag är hyfsad vill jag tycka - men sen slutade jag liksom spela under en period och har precis börjat nu igen så jag har varit bättre, b ara det att jag glömde bort typ allt. :P

Men guitar hero-trummor är ett helt awesome sätt att träna upp motoriken och så igen :)



Hmm - ja just denna flytt jag gjorde hit till Göteborg är den första där jag har flyttat långt ifrån min hemstad. Men runt i fagersta flyttade vi som ... ja vi flyttade hela tiden helt enkelt >.<

Men var det inte svårt att flytta så långt bort?

Typ sluta i skolan och "lämna" alla skolkompisar?



Hahha ja visst är jag duktig! :) Jag vet inte om det finns många jobb - men man kan väll liksom bygga upp sin utbildning och sen typ starta eget företag. Kicka konkurenternas röv liksom :)

Fast sen digitaliseras ju allting just nu så framöver kommer det nog absolut komma fler jobb.

2010-11-13 @ 14:41:59
URL: http://iambaam.blogg.se/
Postat av: Fifi

Åh, vilka fina dagar du har haft! Men du, inte ha gympanik tjejen, ok? Träna om det känns kul!



Jag jobbar, långlång dag, men det är lugnt här, borde bara få tummen ur och göra nåt vettigt, inte sitta här och läsa bloggar...



kram

2010-11-13 @ 15:09:12
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: LIENE

sv: det där var en komplimang:D aaw

Läget är bra men jag är jätte trött. Hur mår du då?¨



Låter trevligt:)

2010-11-13 @ 19:04:15
URL: http://lienesblogg.blogg.se/
Postat av: Jeny

sv: Tack. :)

Jag orkar inte lägga ner så mycket mer tid på min blogg dock. Tycker personligen att det inte är så roligt att skriva om vad jag gör varje dag. Speciellt inte utan bilder.

2010-11-13 @ 21:16:56
URL: http://frenchindiedisco.blogg.se/
Postat av: natta

igår bakade ja en socker kaka fast hos mamma där fanns allt :D haha

allt bra?

2010-11-14 @ 08:37:31
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback