.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

WOW!


Jag förstår inte, bloggen bara växer och växer. Det är ju riktigt
trevligt! Det är ju galet, hihi! Ni alla är bara för söta..
Förstår inte riktigt det där med hur bloggen kan växa.
Vad är det man gör för att den ska växa?

Har inte gjort något speciellt för att få fler läsare.. det ända jag
gör är att kommentera dom jag tycker är mysiga. Haha! Helt
galet. Ni är fina.

Nu ska jag dricka mer kaffe, diskutera vidare. Vi hörs sen!!!


En liten bild på min från 07. Saknar mitt mysiga hår!! Men det är på G
tillbaka. Hoppas det kommer tillbaka inom ett år iallafall.

PUSS


Kommentarer
Postat av: fifi

Det kanske är för att du är duktig på att kommentera och för att du har en personlig blogg som folk gärna återkommer till?



Det låter ju som ett jätteroligt jobb måste jag säga! Kan tänka mig att du får träffa en del roligt folk?!

2010-11-06 @ 16:31:15
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback