.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Första Oktober


Det är så himla härligt väder nu på dagen, mysigt och varmt att sitta i solen.
Jag tror att jag ska ta mig en kopp kaffe, ta en cigg och bara njuta där ute.
Såhär fint borde det vara på kvällarna också, men nej! På kvällarna är det nästan
minusgrader :( Men men, jag tycker ju faktiskt om vintern, så jag får väl klä på mig!
Vad gillar ni mest med vintern? :*

Håller på med min presentation till jobbet fortfarande, måste vara hundra på vad jag
ska säga till mina kunder på måndag! Åh. Önska mig lycka till!

Nu måste jag fixa lite lunch, valpisen måste också få i sig lite mellanmål. Hihi.
Skriver mer senare! Puss!


Kommentarer
Postat av: Neha

Det är lugnt=)

Jag var med om en tågolycka som barn

2010-10-01 @ 14:11:26
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Postat av: Steff

Hehe, men det låter ju fint! När kommer du ner till HBG då?

2010-10-01 @ 16:13:36
URL: http://leestephaniie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback