.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

I'm moving forward, yä yä yä


Hej hej, godmorgon läsare!

Idag ska jag på en himla massa möten och jag ska göra riktigt bra ifrån mig.
Oh yes sir! Har äntligen fått låna en jobbdator, det kommer underlätta mitt arbete
en hel del tror jag. Jag blev även admin idag på vår facebook-sida "visit håbo" som
jag tycker att ni ska gilla. Kihi. Glömde min agenda hemma. Jävla skit!

Det är tisdag.. vad händer i helgen? :* haha, tidigt ute. MEN JAG ÄR SÅ SUGEN
PÅ ATT GÅ UT OCH GÖRA NÅGONTING!

Återkommer!


Kommentarer
Postat av: Roxanne

Ursäkta sent svar. Har mycket jobb att stå i just nu :-)



Men dina tattooplaner låter bra. Vill du ha dem i färg? :-D

Fy vad jag vill gadda mig nu :-P

Sker annars då kakan?

Puss

2010-10-13 @ 06:08:54
URL: http://kissamiss.blogg.se/
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hoppas att du har haft en trevlig dag!

2010-10-13 @ 20:36:20
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback