.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Jobba från tidig morgon till sen kväll, ye ye ye ya


Just nu sitter jag och skypar med Herr E. Det är fint, han ligger i sängen och
jag sitter i soffan mitt i lampskenet, börjar bli lite blind.
Jag har jobbat idag, varit på banken och typ ätit pizza. Det är i princip allt.

Nu måste jag återigen återgå till soffan för jag måste snart sova. Imorgon måste
jag verkligen jobba stenhårt, för sen är det helg och då är jobbverksamheten död.
Så ja, vet ni någonting som händer i Sthlm/Bålsta/Uppsala-området imorgon eller
i helgen så får ni gäääääääärna höra av er :*

Ha en fin kväll och en trevlig morgondag om jag inte hinner skriva.

PUSS PÅ ER!




Hemskt vacker bild. Så här ser det ut på min åker!

Kommentarer
Postat av: Malin;

svar; mmmmen då väljer jag att skylla på att jag har många bollar i luften, hehu; då är vi två liksom! och jag mår väl helt okej, lite sådära morgontrött just nu men ska strax ploppa i musik i öronen och gå en sväng (lovely <3). hur mår du själv hörredu? och vad är det du har för dig sthlm egentligen (pluggar/jobbar/bara är?)?



kräm!

2010-10-30 @ 10:33:32
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: matilda

vad gott det lät med pizza haha!

2010-11-01 @ 12:21:18
URL: http://apieceofsthlm.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

superfint (:

2010-11-01 @ 17:23:03
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback