.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Now what?


Hmhm.

It's been a long time since last time.

Jag ska börja på ett nytt jobb. Ett säljföretag som
samarbetar med e-on. Tillsammans med min babe,
eheheh, hallå? Jag kommer inte kunna koncentrera
mig på mitt arbete :$ Men, vår kära VD sa att det
verkade som att vi två skulle kunna bli ett guldteam.
Oh, grattis till mig och grattis till Luke!

Letar fortfarande lägenhet och planerar för företaget,
dock inte skriftligt än, men det kommer.. vi var på ett
starta eget café idag. Det var möjsigt. Fick lite information
om hur man kan gå till väga och så. Spännande.

Nu så ska jag och Lukas pussas lite sen vidare ner mot..
rummet.. och.... TAPETSERA! Oh lala.

Ha en fortsatt trevlig melodifestivalkväll mina vänner!
Och ja, jag kommer uppdatera er mer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback