.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

2011, äntligen är du här


Hej bloggvänner och kära läsare!

Jag har varit i Gbg över nyår, det var helt fabulöst underbart fint.
Jag längtar tillbaka, förhoppningsvis blir det en weekend dit i feb-
mars. Kan ju hoppas att jag får ledigt, hihi. Då ska jag ta med mig
världens finaste och ta honom till de vackraste av platser.

Jag är trött på vintern nu och fullt förberedd på våren. Den får
gärna vara här. typ. nu. Helst! Jag kommer välkommna våren med
fullt öppna armar!
Det är den femte januari idag och jag känner redan att året är det
bästa någonsin, det är det här året jag fyller tjugo! :*
Det här året kommer innebära så, så, så himla mycket. Jag vill
uppleva varje dag till max, men jag är samtidigt nyfiken på allt
trevligt som kommer hända. Jag hoppas också på en helförändring
av mig själv.
Det skulle sitta finemang faktiskt!

Jag älskar utbildningen, den är såsåsåsåsåså BRA! Rolig. Bäst.
Ska se om jag kan få bo i lägenheten på söder nån månad, det hade
ju varit det absolut bästa. Kihi.

Nu ska jag kila vidare, plugga lite, duscha lite, vänta på att vara ledig
imorgon. Dansa lite och ringa några samtal :D
Hoppas att ni mår bra! PUSS!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback