.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

I fell in love, I fell in love last night


Just nu sitter jag och äter chips. Har precis pratat med en gammal
finfin vän och det var så fint! Det var riktigt roligt. Sånt tycker väl
vi alla om? När man återupptar värdefull kontakt. Linda

Jag sitter dock och tjurar just nu då mr L är med en annan tjej.
Är inte sånt surt? Man sover inte ö-v-e-r med en annan tjej. Nej.
Inte för att han är min. Men ååååh! Tufft liv.

Är lite nere faktiskt om jag ska vara helt ärlig, det kom för någon
timme sedan. Och det suger, men det går nog snart över.


Jag vill flytta hemifrån nu. Men som tur är så vet jag att det kan
hända innan sommaren! Eller till sommaren typ. Det kommer bli
sån förändring.. shit. I can't wait.


Kommentarer
Postat av: Ellen Lindberg

Åh, vad glad jag blir! Tusen tack för din kommentar :)

2011-01-07 @ 01:00:01
URL: http://lindbergellen.blogg.se/
Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

GODMORGON!

- hoppas allt är bra med dig idag? :)



Skulle du vilja göra mig en stor tjänst och gå in här:http://feliciaaulen.blogg.se/2011/january/finalisterna.html#comment

och rösta på mig, jag är nummer 3.

Om du gör det så kommentera hos mig att du gjort det, för alla som röstar får sedan en länkning hos mig:)

KRAM

2011-01-07 @ 10:50:16
URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/
Postat av: observant

tycker verkligen att "din pojke" beter sig lite konstigt som först säger att han älskar dig och sen sover med en annan tjej. jag vet inget om er, men du förtjänar säkert bättre än honom. ni är två - allt kretsar lika mycket runt dig som runt honom - och du verkar inte förstå det riktigt. ställ dig själv frågor inför 2011; vill du vara lycklig det här året? det är okej att vara egoistisk när det kommer till sånt. vill du vara lycklig, så kanske han inte är den rätta för dig.



men som sagt, jag vet inget om er.

men att stanna i ett destruktivt förhållande gör ingen lycklig.

var en stark kvinna och stå upp för att du inte är beroende av en man som uppenbarligen inte bryr sig om dig lika mycket som du bryr dig om honom.

2011-01-08 @ 11:55:16
Postat av: Elena

Åh, tack så mycket. :)

2011-01-09 @ 23:00:32
URL: http://ellisono.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Vilket sinne skulle du välja bort om du var tvungen,smaken eller lukten. Min pojkvän och jag tycker olika så nu låter jag folk tycka till i min blogg, vad tycker du? :)

Postat av: Emelie

SV: Haha, vad gullig du är! :>

Vad bra, det är fint med mig också! Shit, jag känner knappt igen dig från Lunarstorm tiden. Du måste ha ändrats massor! Eller? :)



Hoppas du har en fin helg!

2011-01-15 @ 15:10:28
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback