.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Vinden piper!

Hejhejhej, hemskt mycket hej idag igen!


Tiden RINNER förbi mig och jag gör ingenting åt det.

Visst känns det jobbigt när man loggar in på sin blogg, VILL skriva men orkar inte....
det är så otroligt irriterande!?!? Känns inte som att jag hinner heller för den delen.
Men jag vill.

& förresten idag bytte jag namn på bdb; thewindwhines! Lägg till mig!?!?! :>

Berättar lite kort om idag; var på bio med två kusiner, bror och morbror - hancock hette den.
mycket bra, gå och se den! Sen sov jag ganska länge eftersom jag kom ner till skåne igen
efter att ha varit hemma i bålsta från söndagen till torsdagen. Hjälpte till och sånt där hemma.
Ni skulle bara se hur det ser ut! Jag kände inte igen mig ens. Waha! Men det var fint.
Sen har jag sprungit liksom, jag klarar det här bra. Myez.

Imorgon ska jag åka hem till kära farmor och farfar, samt kusin vicky. Kommer bli skoj :)
Vi ska nog göra massor, umgås framför allt. Marknad på måndag! Kulkul.

En sak till vill jag få med i det här inlägget..
Jag känner en person som jag tyckt om ganska länge nu. Du sviker mig hela tiden.
Du ligger risigt till nu. Don't keep going on, det gör mig ledsen va. ily.

Sen en sak till; är trött på att behöva bli kritiserad för kärleken till Håkan hela tiden.
Speciellt av familjen liksom... känns så onödigt. Lackade ur riktigt idag på kusinerna
och de andra; blir så sur på människor som tycker som så många andra, de lyssnar
bara på "populär" musik som spelas på radion. Kollar bara på de populäraste film-
erna, går bara med de nyaste och coolaste klädes-märkena, osv. Vanlig stil kallas det.
De har bara hårfärgerna som är inne liksom, brunt just nu för tillfället, alla blev brunetter
för att alla andra var det. Uh. Ni har själva sett det!?!? Hatar det, och om man nu har den
stilen så behöver man iallafall inte kritisera dem som har vågat-vägra deras stil,
för den är så blööö. Mja ja <; jag älskar nog det annorlunda.

Pussis på håkiiish.

Slut för idag!
:*
χΟχΟ ♥

Kommentarer
Postat av: Meg

hahaha jag satt och lyssna på Håkan häromdan, när min kära far utbrister: "STÄNG AV SKITEN, DET ÄR JU DEPRIMERANDE!".. LÅL :P

2008-07-19 @ 14:47:43
URL: http://megs.blogg.se/
Postat av: bea

Folk som säger att håkan är skit, dom vet inte vad riktig musik är!!

2008-07-20 @ 14:33:55
URL: http://beatricemariajohansson.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Haha jag håller med! Man ska våga vara sig själv! Som jag! ;) Tihi

2008-10-05 @ 22:32:56
URL: http://lonelydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback