.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Hej, jag är världens sämsta bloggare!

Bloggar man så ska man blogga minst varannan dag. Hahaha! lål.
Jag kan ju säga att jag har skrivit 2 st a4-sidor som jag tänkt lägga ut..
men som jag sedan raderat för att det var WAY TO PERSONALY! :'o
Men jag ska börja nu hade jag tänkt! Lovar ju inte att jag kommer blogga så
mycket som jag borde men jag kommer att börja iallafall.

Alltså, jag kan verkligen inte blogga. Så give me some tips!
- vad ska jag skriva om? (glöm att jag skriver om modemissar x))
- vad är intressant? jag, allmäna saker, allas kärleksliv? lål.
- hur ska jag göra? skriva om hela min månad, en gång i månaden?
- tips! ge mig tips. waha :*


                                          image2


Jag kan sammanfatta min dag idag iallafall! Även om den inte varit särskilt intressant.

Jag försov mig i morse för att jag är så seg på mornarna. Sen kom jag till skolan, i tid o_o sen hade jag prov i geografi, det gick för jäkla bra alltså. Sen ingen mer viktig lektion, mer än idrotten.. eller viktig och viktig? Vi spelade baseball, det gick riktigt bra, waha. Vill faktiskt spela igen. Yä!
Sen när jag kom hem så sov jag som vanligt. Så typiskt... jag sover bort mitt liv.
Fick ont i halsen idag också. *attans*

Myes och idag har favoriterna varit; lasse lindh, death cab for cutie och johnossi! <3
(Musiken räddar ejm, ja det gör den. Det gör den verkligen!)

Just det! Förra helgen var jättemys, tack för den Anna. Waha :>
Bada i stor fin pool, sola på skön solstol (lål, är bäst på o överdriva, ehe), spela basket med söt pojke och söt tjej, träffa folk, promenera, köpa glass.... waha, glassmonster! Vi hade massa trevligt. Nästa helg igen så lär vi ju typ? Hihi. Ska lätt dra med dig på festival i sommar. Puss vän!

Nej!!!!!!!!!! Jag har inte skrivit min novell och jag har inte skrivit mitt referat för jag är så otroligt seg och lat (till svenskan.. lål). *fy på mig* Jag borde ha gjort det för länge sen. Måste göra det över helgen. ÖVER HELGEN LIKSOM! Det suger.
Sitter faktiskt och skriver på min novell rajt naow ._. men går inte så bra. Ehe.
Sova bör man, annars dör man. Sovdags nu typ.

"Over and Out fo 2day ^___^ /Ejm :*

Kommentarer
Postat av: stjernflikka

jaaa, du är verkligen sämsta bloggarn ever! HAH! ^^ pysspådej

2008-05-14 @ 23:26:51
Postat av: Elin

Emelie, ta och skriv då! Jag vet att det kryper i fingrarna på dig ;)

2008-05-22 @ 22:16:41
URL: http://urbalans.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback