.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Aloha!

Med det här meddelandet så kan jag meddela att jag håller på med en bok.
Full med fantasi.
Fylld av mitt liv.
Den kommer slå stort, okej?!

Tusen plus till idol-Lars, poplars nr 2. Alla borde köra sin grej, precis som lars.
Fortsätt så lasselarspop. puss!

Sedan vill jag bara säga att jag mår bra, men har inte så mycket tid över för datorn..
håller på med min stuga, gör den till mig, skolan dödar mig, jag tränar brottning 3 ggr i veckan.
Hello? Tid för vänner, vart tog den tiden vägen? Ge tillbaka!

Ps. Jag vill bo med ajni o rut. jag vill att vi ska flytta till gbg. ds.
Drömmar, drömmar, drömmar..

Hellström gör mig hel.

Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Emma Nathalie

Ja det är så himla hemskt.. Förrut kunde man känna sig trygg.. Det var inte ofta sånt här hände.. det var fördelen med att bo i en liten stad..



Halva stan var där i går... Och jag höll på att börja gråta när hela bostadshuset bakom evakuerades.. Alla människor fick ta med sig det viktigaste ut och lämna resten...



Det är rätt bra med mig.. Min nacke tar för visso livet av mig.. men annars så.. Hur är det själv?



Du kommer väl till Kirunafestivalen och går med mig? TAKIDA!!!!! ;)

2009-01-29 @ 22:34:51
URL: http://lonelydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback