.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Du tror ingen ser men jag har sett dig och vet att du längtar bort

Idag har jag varit i skolan och typ dött lite. men ja, dagen började
med blodprov på vårdcentralen, 8.00 var jag där. kom in 9.00, det
sög faktiskt lite, mådde ju som en jäkel. när jag väl var inne dära,
så stack hon in nålen och typ börja gräva, jag ba: vad gör du?
hon ba; nej, alltså... blodådran gled undan. så jag skrek åt henne
att ta ut skiten, men nej, hon fortsatte! så nu är jag helt blå :< och
det gör ont att böja armen. suck. efter det, rökte jag och åt, man
får ju inte göra det innan blodprover ska tas o sånt.

huvudvärk x1000 idag, ont i ögonen också. sen mina lungor,
ajajaj, bara röka en cigg per dag?! hostar som ett monster och
snorar. så nu vet ni det.. mår som en tv-apparat som tappas i
golvet hundra ggr på en dag. typ.

vill ändå ha sällskap liksom, dör av tråkigheten inomhus!
så det är bara att ringa <': nu ska jag plugga en stund.

I thought I was weak; <3

Ha en trevligt kväll folks!

Kommentarer
Postat av: Emma Nathalie

Ugh yuck! det där var bara äckligt! höll på att svimma bara genom att läsa det!

2009-04-17 @ 22:40:50
URL: http://lonelydarling.blogg.se/
Postat av: Malin

aw, stackars <3 varför var du tvungen att ta blodprov?

och rökning är bajs (ehöhö). både du & jag borde sluta..



svar; men åååååh, pratar du skånska?

Jag ÄLSKAR skånska, så himla charmigt ju :

och självklart kan du få min msn söto;

temedensockerbit@hotmail.com :




2009-04-18 @ 15:55:26
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: Emma

mår du bättre nu älskade?! hope so.

jag är på världens sämsta humör idag buhu det suger, jag insåg att jag hade 6prov kommande vecka, vafan?! snart är det torsdag iallafall <3

2009-04-19 @ 17:47:22
URL: http://porrslyna.blogg.se/
Postat av: Emma Nathalie

Mwahahaha. Komplicerad eller inte så tänker jag väl verkligen inte ändra på den. Älskar min blogg <3

2009-04-19 @ 18:33:18
Postat av: Malin

svar; åh :| det suger att vara sjuk :| och det är för att du röker, söto! BARA DÄRFÖR! så därför MÅSTE du sluta, annars kanske.. ja, någonting dåligt händer.

uh hjälp ._. kan vi inte börja med att ha en rökfri dag istället? x> haha, för att testa.



oh, då ser jag framemot när du blir frisker då :* haha <3

2009-04-20 @ 19:34:44
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback