.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Jag håller andan med dig, för jag vet hur du känner

Vi känner samma sak.

Linda, fina lilla tossLinda. Jag ska ta dig, oss igenom det svåra. eller nej, vi gör det tillsammans.
Du ska inte behöva klara allting på egen hand, det tar för mycket på din kropp. mhm. oroa dig
inte mer för hur saker och ting kommer sluta eller hur saker och ting kommer bli. det jag ville
säga nu är att jag är så innerligt glad att jag fått träffa dig, och jag måste säga att det känns 
knasigt som bara den att vi sågs på gröningen en gång i början av året och att jag faktiskt tror
att jag fastnade som en klisterlapp på handen på dig. för vi hördes ju i somras igen, när du inte
hade någonting för dig. för jag fick din msn på något konstigt vänster. tänk att du bara bodde
tio minuter ifrån där jag befann mig och fortfarande är fast; ringan. vi trivs där! visst? alltid är
det lika myspysigt. skulle inte byta ut en sekund av den tiden vi har där tillsammans, inte ens
för massa pengar.. ovärt hade det varit. det du gjorde häromdagen kan vi bara ta o glömma!
ovärt vetande som daniel kanske skulle sagt, det var kul punkt. det var dumt! men du är för
kär. jag hoppas att vi pusselbitar fortsätter hänga ihop, för jag vill fortsätta ha så myspysig
vardag som jag har nu. med tända ljus, julmust/öl & filmkvällar, du jag, jonas och daniel.
även tim såklart! han är bra ibland, oftast. eller ja. tack för att du finns barbie! :*

Den 16:e ska jag hem till kära, kära bålsta. *andningsupphåll*. ja, det är ju i övermorgon. mh.
fråga mig inte hur jag känner för den saken.. jag ska handla julklappar och fira jul med min
familj där. saknar dom, lite! mest mamma och lillasyster cajsa. lillebror carl med mja. alla då.
men det jobbiga är att jag ska flyga hem, ahhhhhh, hatar o flyga ensam. äsch det kommer
helt säkert gå kalassäkert hela vägen till bromma. men det positiva med att komma hem är nog
att det snöööar, yes yes yes! måste göra en snöängel då ju. jag kommer dö utan helsingborg,
Jonas och Linda, mitt bröd och vatten just nu. see you på nyårsafton folks!!!!!

Sen en sak till som jag måste få skriva av mig om är att fröken Sissa säger till mig varje gång
hon är och hälsar på, på ringan att du pratar om mig varje gång ni ses miss Emma! varför kan
inte du också höra av dig om det är på det viset? jag mår bara sämre av att någon annan för-
medlar det till mig.. det suger. okej, jag ger mig! jag vågar inte ringa, ring du. ♥

Vi. Vi. Vi. Vi.

Vi hörs närmre jul ni fina. hejpa!

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

nu är jag tillbaka igen, är inte alls ute efter att göra reklam eller så där, men nu vet du i alla fall. i'm back in the game.



..och som du säkert förstår har du fått den här kommentaren av den enkla anledningen att du tidigare kommenterat hos mig, antingen före eller under mitt uppehåll.

2009-12-19 @ 16:08:47
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback