.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

Each day connects to the next, I do my routines by reflex


Hej hopp, tja.

Nu är jag hemma från hultsfredsfestivalen & jag är helt
jäkla slut. men! imorgon drar jag till underbara skåne..
med pappa, hahaha, det kommer bli en upplevelse i sig.
han kommer spela kass musik och jag kommer dö. men
det är okej, bara jag får välja musik på hemvägen. hihi.

Jag orkar inte skriva just nu, ni vet ju hur man mår efter
festivaler. helt slut är man. jag är.. efter en hel vecka i tält med
miss martina. men bäst var det. helt underbart. vill tillbaks!

Och nu ska jag duscha, wiho. har inte gjort det sen i onsdags.
fräscht, jag vet att jag är. och sen måste jag hänga upp den
andra maskinen tvätt som jag tvättat idag. suck! och packa
klart resväskan och ladda ipodhögtalarna. juppjuppjupp.

Jag skulle vilja skriva ner alla människor jag saknar idag,
men jag kommer inte få plats med alla. viktigast är väl nog
ändå miss e och herr e. o jones. ja-a! nej ni, nu minsann..
jag lovar att jag kommer uppdatera under tiden i skåne, oki!?

Ha det fint och hoppas på vackoooåårt vädooår. peace!

Följ min blogg med bloglovin
! ♥


Kommentarer
Postat av: emma

jaaa imorgon ses vi, alltså äääntligen <3

2009-07-13 @ 01:26:53
URL: http://iamdreaming.blogg,se
Postat av: crazylegz

Hej sötaste du! Saknar din glada nuna! Nu följer jag din blogg med bloglovin' :) Följ gärna mikn om du vill! Puss & Kram

2009-07-13 @ 15:54:11
URL: http://crazylegz.nu
Postat av: Vanadesse.

tack va slt du e =) allt e fint me mig. hur e d sj?

2009-07-13 @ 17:57:09
URL: http://vanadesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback