.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

18/6 redan! Ska hem om 3-4 dagar?!


Hjälp. jag ska snart hem, igen. tiden här nere den här gången
har varit lika underbar som alla gånger, aningen bättre om möjligt.
det kommer bilder från skåneresan när jag kommit hem till bålsta
igen! blir troligtvis på söndag.. hoppas jag. ♥

Imorgon är det midsommar? vet inte riktigt vad jag och baby e hittar
på. blir säkert jättebra. jag vill iallafall dansa runt midsommarstången.

Nu om någon halvtimme eller så, så drar vi till bjuv igen och chillar lite
i solen där. jag måste duscha efter kramfesten igår! jag tyckte det var
hur mysigt som helst. och just nu känner jag mig stressad. får se om
jag lägger upp lite bilder senare idag, kan ju hoppas att det hinns med.

Njut av livet! peace


Kommentarer
Postat av: emmi

alltså jag vill gråta, på riktigt! jag saknar dig och det känns tomt i mig när inte du finns i närheten! hur kan jag ha klarat 4år utan att knappt träffa dig när jag knappt klarar av tanken på 2månader? förstår det inte... Kom hem igen, jag behöver dig här hos mig, nu & föralltid. Bästa vän :* <3

2009-06-23 @ 02:12:42
URL: http://iamdreaming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback