.body_table { margin-left: auto; margin-right: auto; } Ejm -

The ship is sailing.. I'll meet you on the other side. the future's unclear. but hopefully it will be fine.


Också var man här igen. klockan är snart morgon och jag sover inte än.. människor åker till jobbet vid den här tiden, nästan. okej, inte riktigt! men jag var vaken till halv nio igår morse, sen sov jag halv nio till fyra. kan nog vara därför jag inte kan sova nu, jag vänder tillbaks dygnet ikväll igen. annars hamnar jag ur balans! det har jag ingen lust med.

idag är jag hemma i bjuv igen, tråkigt på sätt o vis, skönt på andra sätt. måste få saker och ting gjorda, har ju grejer så att jag kan renovera om hela mitt rum. det skulle kunna bli så mysigt. men jag är bara så förbaskat lat! sug. det blir bättre.

idag pratade jag med mamma i skype. åh! jag saknar mamma så himla mycket, men vågar inte berätta det. man vill ju inte vara en mes som precis flyttat hemifrån och börjar sakna mamma och familjen direkt. det går ju inte?! men det är ju egentligen först nu som jag insett hur mycket jag behöver min mor, hur mycket hon betyder för mig, hur bra det är att hon finns, att jag finns för henne och hon för mig! det är otroligt vad man kan vara eftertänksam. men det är nyttigt. jag åker hem den 22:a till sthlm, efter skolan, förhoppningsvis, för att fira jul. sen stannar jag inte så jättelänge. åker hem ett par dagar innan nyår för att fira den med mina närmsta vänner och jonas ♥! jag längtar förbaskat mycket.

nu borde jag packa mina träningskläder för jag och älskling ska träna efter skolan, äntligen kommer vi igång igen. det är nu jag ska sätta igång med mitt liv, det har stått på off i många månader nu. efter att jag packat ska jag läsa vidare i körkortsteorin. det är fortfarande mycket kvar som jag måste lära mig! ge mig ett "läshuvud" nu?

vi hörs av snart igen dudes,
nu ska jag lyssna ännu mer på;
fleet foxes & couer de pirate.
tack för att ni orkar läsa om all pest o pina,
ni är fina. peace

<3 <3 <3 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback